Amerika dag 9: Cathedral City - Reisverslag uit Cathedral City, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 9: Cathedral City - Reisverslag uit Cathedral City, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 9: Cathedral City

08 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Cathedral City

Hello!

Woensdag na een lange rit gearriveerd in Cathedral City. Zowel het weer als het appartement zijn geweldig!!

Vandaag (donderdag) zijn we naar the Living Desert & Botanical Gardens geweest. Prachtig!!!We hebben goed ons best gedaan om daar waar mogelijk uit de zon te blijven, want ja, met een temperatuur van boven de 40o Celcius is het natuurlijk oppassen geblazen.

Op de terugweg naar het appartement een lunchstop gemaakt bij Jack in the Box, waar ze de favoriete milkshake van Robert verkopen: de "salted caramel" milkshake.

Nu zitten we heerlijk te nippen aan een Margarita. Op en top vakantie!!

Groeten,
Diana

• 09 Oktober 2015 - 12:21

Monique:

Wauw, die foto van de giraffe, heel mooi. Toevallig was gisteren op tv een kookprogramma waarin salted caramel werd gebruikt, geniet ervan Robert. Veel plezier nog, loop vooral veel in de schaduw of lekker in de airco.

groetjes Monique

• 09 Oktober 2015 - 17:44

Toke:

Fijn dat jullie het zo goed naar de ziin hebben!Ventilatertje mee?
    Leuke foto,s.Nog veel plezier verder.
    Groeten