Amerika dag 7: Morro Bay en pumpkin-farm - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 7: Morro Bay en pumpkin-farm - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 7: Morro Bay en pumpkin-farm

07 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Hello!

De laatste dag van ons bezoek aan Lous en Nicolle is een tikkie anders verlopen dan gepland. Lous was verre van fit en kon niet aansluiten. Nicolle was de avond ervoor gestrand met haar truck en heeft Lous uit haar bed moeten bellen om haar op te komen halen op de plek waar haar auto de geest had gegeven.

Uiteindelijk hebben we besloten om niet naar de olifant-zeehonden te gaan. Wij hadden ze vorig jaar nog uitgebreid bewonderd in San Francisco. In plaats daarvan hebben we een pompoenen-boerderij bezocht, zijn we vervolgens met Nicolle naar Morro Bay gereden en hebben daar op een terras van een restaurant (met uitzicht op "the Rock") heerlijke visjes en inktvis gegeten. Om Lous te ontzien zijn we vervolgens de auto van Nicolle op gaan halen bij de garage.

's-Avonds was Lous weer redelijk boven Jan en hebben we met z'n vieren nog heerlijk vegan chocoladeijs gegeten en thee zitten leuten.

Vandaag verkassen we van Santa Maria naar Palm Springs, o.a. om Joshua Tree National Park te bezoeken.

Groeten,
Diana

P.S. De spruiten waren zo groot als mandarijnen!!!!

• 07 Oktober 2015 - 17:31

Monique:

Hallo,

Wat een leuke foto's zeg en die pompoenen, wat een joekels. Die van papa's land kunnen er wel bij (haha). Die spruiten houden ze maar lekker daar (bah). Goede reis verder en geniet van al het moois en lekkers (lees vegan chocolade-ijs).

Ciao

• 07 Oktober 2015 - 21:57

Jan De Haas:

Leuk al die activiteiten, wij zijn jaloers op jullie. Het weer ziet er ook prachtig uit, genieten dus.
    De spruiten zijn echt op Amerikaanse maat zien wij wel. Ook de pompoenen!
    Heel veel plezier en de hartelijke groeten van Ralda en Jan