Amerika dag 11: Solana Beach - Reisverslag uit Solana Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 11: Solana Beach - Reisverslag uit Solana Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 11: Solana Beach

10 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Solana Beach

Hello!

Gisteren (vrijdagmiddag) zijn we aangekomen in Solana Beach. We blijven 5 dagen in deze kustplaats. Het weer is super en op 15 minuten loopafstand is een prachtig strand.

Ook vandaag weer boven de 40oC, dus we blijven proberen zon en schaduw goed af te wisselen. Helaas is het te warm om met een open kap te gaan rijden.

Morgenmiddag gaan we bij Hertz de cabrio omwisselen voor een SUV en daarna een route door de bergen rijden.

Groeten,
Diana

P.S. Helaas hebben we slecht nieuws voor Joëlle: de stijltang is hier maar 15 euro goedkoper dan in Nederland. We blijven natuurlijk speuren naar een aanbieding!

• 11 Oktober 2015 - 12:14

Lisette:

Hey hello luitjes,

Wat een fijne vakantie hebben jullie zeker al tot nu toe! Super om de verhalen te lezen en de fotos te bewonderen :-) En dat zonnetje maar schijnen! En helpt het niet om met de cabrio heel hard te rijden..en dan veel wind te vangen? Nee alle gekheid op een stokkie...Lekker inruilen en dan is een airco of climat-control toch wel heeeel fijn!! Have fun and enjoy! Liefs Lisette xxx

• 11 Oktober 2015 - 13:00

Hello!

Wisselen hebben we bij het boeken in september al geregeld. We willen namelijk een hoge auto hebben als we volgende week Grand Canyon en andere nationale parken gaan.

Groeten,
    Diana