Amerika dag 16: Gilbert - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 16: Gilbert - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 16: Gilbert

15 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Gilbert

Hello!

Gisteren zijn we verkast van Solana Beach naar Gilbert, een autorit van 7 uur. In Solana Beach hebben we vooral geluierd, scenic routes gereden en genoten van de overheerlijke seafood buffetten.

Vandaag begint de conferentie van Robert. Hij gaat vanmorgen, morgen, zaterdagmorgen en zondagmorgen zijn beste beentje voor zetten om weer slimmer te worden. Ik ga me storten op de wishlists van deze en gene.

Vanmiddag en zaterdagmiddag gaan we twee stateparks bezoeken (met veel schaduw, want ja, het is hier nog steeds 40oC, dus je moet je schema daar op aan blijven passen.

Groeten,
Diana

• 15 Oktober 2015 - 19:26

Wim En Leonieke:

Wauw, sjieke bedoeling
    die kamer!
    Shop ze ;-)))

• 15 Oktober 2015 - 21:45

Kamer is groter dan mijn eerste flatje