Amerika dag 5: Santa Maria - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 5: Santa Maria - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 5: Santa Maria

05 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello!

Zondag hebben we een flink aantal uren gereisd om van Las Vegas in Santa Maria te komen. We zijn in de stromende regen vertrokken, maar naar mate we dichter bij de kust kwamen werd het beter. Klokke 6 reden we bij Lous en Nicolle de oprit op. De vegan maaltijd was (echt waar) heel erg lekker en we hebben samen vreselijk gelachen. Lous is helemaal in haar nopjes met het boek (uit de boekenkast van Ineke) over Nijmegen. Lous gaat uit het sprookjesboek verhalen voorlezen voor de kids uit de klas van Nicolle en ook voor de kids van Renee (via Facetime).

Vanmiddag gaan we met Lous naar Cambria, een "toevluchtsoord" aan de kust voor schrijvers en dichters. Daarna gaan we Nicolle ophalen bij haar school en samen uit eten. Morgenmiddag gaan we met z'n vieren naar een reservaat ten noorden van Morro Bay, waar een grote populatie olifant-zeehonden leeft.

Groeten,
Diana & Robert