Amerika dag 21: Grand Canyon North Rim - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 21: Grand Canyon North Rim - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 21: Grand Canyon North Rim

20 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Hello!

Het voorspelde noodweer is gisteren uitgebleven tot 18.00 uur. Op dat moment is het heel hard gaan regenen ( met ook hagel en onweer). 's-Middags hebben we nog een rondje park gedaan omdat we vandaag vroeg vertrekken richting de noordzijde van de Grand Canyon (de afgelopen 2 dagen hebben aan de zuidzijde gezeten). Het is hier nu 05.30 uur. Vanaf 06.30 uur kunnen we ontbijten en kan Robert weer pancakes bakken.

De weersvoorspelling voor vandaag is bitter slecht, maar ja, dat hadden ze ons ook wijs gemaakt voor gisteren :-).

Ons volgende hotel ligt in Kanab, Utah. Van daaruit gaan we o.a. Bryce National Park bezoeken.

Groeten,
Diana

• 20 Oktober 2015 - 19:12

Leonieke:

Mooi om te schilderen, die foto van die zwarte bomen tegen die wolkenlucht!
    Robert is wel veranderd trouwens...