Amerika dag 19: Gilbert - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 19: Gilbert - Reisverslag uit Gilbert, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 19: Gilbert

18 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Gilbert

Hello!

De laatste dag van de conferentie. Robert heeft tot 14.00 uur nog een aantal sessies en dan vertrekken we richting de Grand Canyon, een rit van ongeveer 4 uur door een prachtig natuurgebied. Het voorspelde noodweer is uitgebleven. We kregen wel prachtige wolken, regenbuien en een schitterende zonsondergang te zien. Qua temperatuur krijgen we een klapje te verwerken, we gaan namelijk van 30oC naar 12oC. Allemaal duimen dat de wind en het onweer besluiten om de Grand Canyon te omzeilen, dan maken we een kansje dat we morgen of overmorgen toch nog de helikoptervlucht kunnen gaan maken!

Op de stijltang voor Joëlle na heb ik alle verzoeknummers gevonden tijdens mijn shoprondjes. De weegschaal geeft aan dat ik binnen de grenzen van het toegestane gewicht per koffer ben gebleven.

@ Thomas: congrats on your new project!

Groeten,
Diana

• 18 Oktober 2015 - 15:35

Toke:

Wat een prachtige luchtfoto,s!Veel plezier nog.

• 18 Oktober 2015 - 19:06

Leonieke:

Keimooie luchten!
    Wij gaan duimen met handen en voeten....

• 18 Oktober 2015 - 20:10

Thanks! !!