Amerika dag 6: familie-uitje naar de kust - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 6: familie-uitje naar de kust - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 6: familie-uitje naar de kust

06 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Hello!

Maandagmiddag zijn we met Lous en Nicolle naar de kust gereden. We hebben drie strandjes bezocht in de omgeving van Pismo en Avilla Beach en o.a. pelikanen, zeehonden en zeeotters gezien.

's-Avonds zijn Robert en ik met Nicolle gaan eten in het restaurant Sidecar in San Luis Obispo. Lous was inmiddels afgehaakt; zij wil energie sparen om vandaag weer met ons op pad te kunnen gaan. Aangezien we anderhalf uur enkele reis moeten gaan rijden om olifant-zeehonden te gaan spotten, moet ze lang slapen en goed uitrusten. Qua gezondheid gaat het naar ons idee redelijk met haar, maar Nicolle gaf wel aan dat powerfood en veel medicijnen veel van haar problemen verbloemen. Hopelijk is is ze fit genoeg om straks mee te gaan.

Groeten,
Diana

• 06 Oktober 2015 - 18:11

Monique:

Hallo allemaal, Wat een leuke foto's. Ik hoop dat Lous zich goed genoeg voelt op mee te gaan. Ik heb even op Google naar de olifant zeehonden gekeken en ik hoop dat jullie ze te zien krijgen. Wat een grappige dieren. Fijne dag en veel plezier. Groetjes uit een miezerig Nijmegen

• 06 Oktober 2015 - 18:51

Wim En Leonieke:

Leueueueke foto's! En ook leuk om mijn familie weer eens te zien (de amerikaanse dan hè, jullie zie ik wel vaker ;-)
    Alleen de foto's zijn heel klein, zal wel aan de site liggen maar dat kun je niet veranderen denk ik?
    Groeten aan allemaal daar xxx

• 06 Oktober 2015 - 19:08

We willen ook nog iets kunnen laten zien als we terug zijn, bijvoorbeeld tijdens het Dobbelfestijn