Amerika dag 3: Red Rock National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu Amerika dag 3: Red Rock National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van heshusius2015 - WaarBenJij.nu

Amerika dag 3: Red Rock National Park

03 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello!

Gisteren na flink wat gepuzzel de stoffen kap van de Camaro eindelijk kunnen openen. Het was aan het begin van de dag niet zo heel erg warm dus heerlijk weer om zonder kap door Red Rock National Park te gaan rijden. Tegen de tijd dat we het rondje door het park hadden gereden en een flinke voorraad water hadden ingeslagen waren onze gezichten inmiddels flink verkleurd (lees: tikkie verbrand).

Supergaaf, rijden in een cabriolet, maar we hadden misschien iets beter na moeten denken over de twee mega hutkoffers die met ons meereizen. Ze nemen de hele achterbank in beslag :-).

Vandaag naar de Hoover Dam!

Groeten,
Diana & Robert

• 03 Oktober 2015 - 12:02

Wim En Leonieke:

We kunnen maar één foto zien!
    Zit er ook zonnebrand in die hutkoffers?

• 03 Oktober 2015 - 12:15

Tweede poging v.w.b. de foto's.

• 03 Oktober 2015 - 18:41

Toke:

Lukt ons ook niet om de foto,s te bekijken!

• 03 Oktober 2015 - 18:48

Toke:

Jaaaa en daar waren ze opeens!!Robert was je misselijk na die 6 dubbele hamburgers???

• 05 Oktober 2015 - 14:09

Leonieke:

probleem met de foto's lag bij deze site las ik